• 1403/03/20
  • - تعداد بازدید: 163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) آباده

دیدار رئیس و مسئولان دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) با امام جمعه آباده

رئیس و مسئولان دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) با امام جمعه آباده و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) شهرستان آباده،  در این دیدار حجه الاسلام و المسلمین دکتر«سید علیرضا دانا» امام جمعه آباده و عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور رئیس و مسئولان دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س)، در تربیت دانشجویانی متدین و متعهد با سطح علمی بالا، تأکید کرد و در برطرف شدن چالش های موجود در این دانشکده ، تا حد امکان قول مساعدت داد.

  رئیس دانشکده پرستاری حضرت زهرا(س) آباده، هدف از این دیدار را هم اندیشی با امام جمعه و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این دانشکده ذکر کرد و گفت: در این نشست، آماری از تعداد دانشجویان، رشته های تحصیلی، مقالات ارائه شده از سوی هیئت علمی و دیگر اقدامات فرهنگی و پژوهشی تشریح شد و چالش های موجود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

«بهنام مسموعی» افزود: بدون شک پیوند دانشکده و نماینده ولی فقیه در آباده، برای دستیابی  به اهداف دانشکده پرستاری بسیار مؤثر است و باید این نشست ها با حضور کارکنان و به ویژه دانشجویان، به صورت منظم و مستمر برگزار شود.

                  دیدار مسئولان دانشکده با امام جمعه آباده                                            دیدار مسئولان دانشکده با امام جمعه آباده

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 103332