اهم وظایف امور رفاه :
1- اقدام لازم در جهت اخذ اعتبار وامهای دانشجویی(تحصیلی ،مسکن ،ضروری،ازدواج ،ودیعه مسکن ، وام ببمه دانشجویی و وام شهریه )
2-امور مربوط به پرداخت وام قرض الحسنه دانشجویی از محل صندوق قرض الحسنه دانشجویان.
3-اقدام لازم در رابطه با بیمه حوادث دانشجویان در یک سال تحصیلی
4- اقدام لازم در رابطه با بیمه خدمات درمانی دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها
5- هماهنگی لازم با اداره کل آموزش دانشگاه در رابطه با ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود
6-پیگیری لازم در جهت اخذ کد مرکزی دانشجویان
7- پیگیری لازم در جهت اخذ تعهر نامه محضری دانشجویان و ثبت در پرونده کامپیوتری آنها و بایگانی اسناد
8- اقدام لازم در جهت تنظیم لیست اسامی دانشجویان واجد شرایط دریافت وامهای دانشجویی در هر ترم تحصیلی و نظارت بر حسن انجام آنها
9-ارتباط مستقیم با صندوق رفاه دانشجویان گروه پزشکی در تهران از طریق تلفن و سیستم یکپارچه on line آن صندوق جهت ردو بدل کردن اطلاعات دانشجویان
10- کنترل لازم در جهت بازپرداخت وامهای پرداخت شده به دانشجویان
11- کنترل و ارسال فرمهای وضعیت اعلام بدهی فارغ التحصیلان به تهران
12- هماهنگی لازم با بانک های پرداخت کننده وامهای دانشجویی
13- اقدام لازم در جهت پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر
14- نظارت بر توزیع لوازم کمک اموزشی بین دانشجویان
15- تهیه گزارشات ماهیانه و آمار عملکرد اداره رفاه دانشجویان
16- نظارت بر بایگانی مکاتبات اداره رفاه دانشجویان
17- نظارت بر خدمات پرسنل شاغل در اداره رفاه دانشجویان
18- انجام دیگر امور محوله از سوی مدیریت محترم دانشجویی